13 Ağustos 2011 Cumartesi



bugün annem hatice abla ve ben torıum'a gittik.benim için gidilmişti yine:)) önce sesli bi kitap aldık bana,ben her ne kadar tıgırlara sarksamda :))kitapla idare edicez artık. annem evde söz vermişti beni luaparkada götürcene gittik atlı karıncaya bindim.bide müzikli başka bişeye allahım gitmek istemiyorum annem arabaya oturtmak istiyor nitekim ağlamalarımda sonuç vermedi

ve mecburen çıktık.sonra bidaha gitcekmişiz sözü aldım.biraz uyudum.hatice bizden ayrıldı annemle ben biraz daha takıldım böylelikle de ilk kez annemle uzak mesafeye gitmiş olduk.iftarada ervalardaydık özlemişiz birbirimizi ben sarıldım erva öptü.sonra huysuzlandık ama neyse.eve geldik yorulmuşuz yaaa ama güzeldi eğlendik...ayran çok seviyorum bide ayran içtim ohhhh mis gibi.zaten bu sıralar dışarı çıkmıyoruz diye kilo aldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder