15 Kasım 2012 Perşembe

anneannem ve dedem geldi.anneannemin geleceğinden haberimiz vardı pazartesi sabah annem dediki inci bak anneanne gelecek bugün bende dedim dedemde gelecek hayır dedi annem dede gelmiyor bende gelmesse gelmesin dedim.ve öğle uykusundaydım kağı çaldı o da ne dedemde gelmişti yaşasın:))süpriz yapmış bize çok mutlu olduk onları görünce.
elifede ilgi olunca biraz şaşırdım gibi elife sarılıp canım diye seviyorum ama biraz sıkıyorum galiba dedemde dün kızdı bana sıktım diye ne oldu diye sorunca anneannem dedim ki annemin babası bana kızdı.tepkiye bak sen anlayana işte annemin babası dede değil.

telefonla konuştuğum herkese uzun zamandır koparttımız oyuncaklar varmıştı ya deyip cümlenin sonunu getiremiyordum başta annemde ne demek istedimi anlamadı ama sonradan hangi oyuncak olduğunu çözdü.dün dolaşmaya çıkmıştık ve ve ve oda nesi koparttımız oyuncakları gördük ve hemen aldık :))bugün bahadırla telefonla konuşuyor kapatmadan önce diyorki koparttımız oyuncaklar vardıya aldık biz onu:))

sabah turkcellin sitesine girdim bizimki hemen çocukları görünce hayat paylaşınca çok güzel dedi.reklamın etkisi işte reklamlarda gördü hemen hatırladı.maşallah kuzuma

dedesi incinin odasında namaz kıldı dua ederken incide kucağına oturmuş o sırada babamın karnı guruldamış diyomuş ki bizimki dedesine dönüp benim karnım mı guruldadı :)) yok demiş babam benim karnım guruldadı:))

pepenin dergisinden dolaba yapışan magnetler çıktı diyorki pazartesi sabah onları düzeltip anneannem evimizi çok beğenecek bak annecim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder