28 Kasım 2012 Çarşamba

düğünümüz vardı geçen hafta.melek ablam evlendi.misaifrlerimiz geldi.cuma günü babaannem,ekrem amca(dede diyorum artık kır saçlı diye)gülizar halam geldi.akşam bahar yenge ve hikmet amca akın abim gelmemiş okulu var diye:((cumartesi günüde fikret amcam selma yenge ve zeynep geldi.zeynep benden 5 ay küçük biraz anlaşık biraz kavga ettik ama genel anlamda iyiydik.tıvabzon tıvabzon dediğimden amcam bana trabzonsporun tşörtünü getirmiş çok yakıştı tabikide.cumartesi düğünümüz vardı.annem yine bana yabancılık çekmeyeyim diye bikaçgün öncesinden anlattı melek ablan evlenecek sen ıs ıs oynayacaksın diye.gider gitmez pistteydim zaten zeyneple oynadık koştuk derken şarkılar başladı bende başladım şarkıya göre oynamaya halaysa halay oyun havasıysa oyun havası, horonsa horon ohhh kurtlarımı döktüm bir güzel düğün sonuna doğru yorgunluktan biraz vızırdasamda akıllı bi kız oldum kardeşim elif'de. o sesde iyi uyudu yani.annemin yanına sadece çişim gelince gittim takıldım kendim kendime.eve dönerkende uyuyakaldım eve gelince çişim yapacakken bir baktım zeynep banyo yapıyor bende yapıcam dedim gece yarısı banyo yaptım ohhh.pazar ma aile olarak kahvaltı yaptık yordunluktan vızır vızırdım.misafirlerimizi uğurladık halamla ekyem dede kaldı halam annem ben elif mekanımız torıuma gittik.pazartesi çevremizi tanıttık halama dün de pazara gittik ve akşam halamı yolculadık tıvabzona.
misafirlerimiz var diye bizimle uyudu.elifinde 2 ay aşısı oldu ateş ölçerin sesi çıkmıyor baki bakıyım diye aldı pilleriyle oynadı düzeldi bizimki sesi duyduya hıhhh oldu kahraman oldun baba dedi:))allahım yarabbim ya kahraman babam diyo sabahın 6 sında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder