7 Kasım 2012 Çarşamba

pazar günü bize yakın bi alışveriş merkezine pepee geliyormuş.babama söyledi annem ve gittik bana bi süprizimiz var deyip durdular.yaklaşınca söyledi annem pepeye gidiyoruz diye.babamın boyunun uzun olması çok işime yaradı omuzlarında seyrettim pepeyi önce şarkı söyledi bende alkışladım oynadım çok mutlu oldum.sonra evinin bahçesine girdim orada oynadım çok mutlu oldum çok.ama annem fotograf makinesini yanımıza almayı unutmuş ne yazıkki:((annem elifle dolaştı bende babamla gösteriyi seyrettim.
pepe eline dokunmuş bak şimdi şöyle yaptı diye banada gösteriyor.kimler vardı diyorum pepe,şila,annesi ev hepsini gördüm diyor.hangi şarkıları söyledi diye soruyorum ba ba bam canım annem çişimiz tuvalete derken anne bebenin doğum günü dimi şapka almışlar pasta almışlar bisiklet almışlar dimi diye bölümde neler olduğunu söylüyor şarkıda tabi pepenin hediyesi hemen şarkıdan orayı hatırladı.
maşallah ezberi çok kuvvetli kuzucumun barış mançonun bugün bayram şarkısının nakaratını söylüyor
bugün bayram erken kalkın çocuklar
giyelim en güzel giysiler
elimizde taze kır çiçekleri
üzmeyelim annelerimizi
babasıyla bakakaldık ve inci bardağı kırdı nazarımız çıktı galiba:))
yavaş yavaş alışıyor çok şükür bazen damarı tutuyor ama okadarda olsun artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder