5 Mart 2011 Cumartesi

anneannem

dün akşam üzeri kapı çaldı annemde sabahtan beri beni hazırlıyordu zaten anneanne gelicek diye diye.kapıyı bi açtık anneannem kuzum diye başladı beni sevmeye annemin kucağında gülümseyip durdum kucağına çağırıncada gitmedim gel dedeye götürüm diyince atlayıp gittim kucağına:)) anneannemde dedeme telefonda diyoki seni bekliyomuş inci aslında...alıştım ama hemen anneanneme oynamaya başladık akın abim geldi bu sıralar inci diyormuş başka bişey demiyor.bize geliyor beni evlerine çağırıyor 15 tatilde demekki bana iyice alıştı birde artık tepki vermeye başlayınca ben o oynuyor ben gülüyorum oyuncaklarıyla oynuyoruz benim oyuncaklarımla oynuyoruz..arkadaşım oldu abicim....
bugünde hava çok güzeldi attık kendimizi dışarıya es kuleye gittik dolaştık annem arabamdan indirdi elimden tuttu yürüdüm birazcık çat pat çok mutlu oldum.. oyuncak aldık bana evimize geldik akın aim geldi sonra onlara çıktık orda oynadık eve gelirkende akın abim göndermicekti beni nerdeyse uyucağımı söyledide annemler öyle indik evimize...
bir kaç gündür koltuklardan tutarken ellerimi çekmeye başladım bi iki saniye tutunmadan ayakta durabiliyorum.tıgı tıgı diyerek tigır tigır demeye çalışıyorum....birde sarılmayı öğreniyorum galiba anneme sarılmaya çalışıyorum mutlu oluyo annemde oda bana sarılıyo sımsıkı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder