17 Mart 2011 Perşembe

dün hava çok güzeldi fırsat bilip dışarı çıktık annemle öğleden sonra giderken mutlu oldum galibaki alkış yapıp durdum bide anne anne diye seslendim durdum..kaç mağaza gezdik bilmiyorum ama bi türlü bana pijama takımı bulamadık şapkada ayakkabı da sinir olduk resmen neyseki bi tane pijama alt bulduk sonra eve geldik ama bayağı gezip dolaştık eve geldik babamla oynadım uyumadım bi türlü akşamda 20,30 civarı hop yatağa uyursun bi güzel..gece 1 de uyandım uykumu aldım tabi oynamak istiyorum ama annem hiç oralı olmadı uykuya devam sabahda 5'de uyandım babamda uyandı oynadık biraz babamı işe uğurladık annemle sonrada yine biraz uyudum..hava bulutluydu dışarı çıkamadık bugün balkondan kuşlarla kedilere gel gel yaptım...

öğlenden sonra uyudu 3 saat uyandı hala ee ee diyor neyse oyaladım biraz yatağa koydum memesini attı gittim vermeye tatlı tatlı bana bakıyo aldım kucağıma sevdim kokladım öptüm başını göğsüme yasladı..seni çok seviyorum dedim salona gelirken yine seslendim inci nur seni çok seviyorum diye 5-10 dakka sonra gittim uyumuşmu diye yan yatmış düzeltiyorum gözler kapalı ama gülümsüyo başını okşayıp sevdim yine biraz uyandı geri uyudu sonra benim tatlı güzel meleğim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder