28 Mart 2011 Pazartesi

cuma günü zonguldak'a gittik.babaannem umre yolcusu inşallah ona güle güle demek için.babaannemi ve alperen abiyi tanıdım gülümsedim onlara sonra diğerlerine de alıştım zeyneple cumartesi sabah karşılaştık oynamaya çalıştık kendimizce...pazar günü sabahda döndük evimize gece yolculuk boyunca uyumaya çalıştım ama beşiğime gelince oh mışıl mışıl uyudum...yol yorguluğunuda atamadım üzerimden galiba ki vızır vızır öttüm durdum dün... uyku hali aynı ben:)) ben yatırıyorum sırt üstü inci nur uyuyo yatağın diğer tarafında yüz üstü ya yan tarafına yatağın içinde fır dönüyor uyanıyor gece mesela ayağa kalkıyor yatağıma bakıp anne anne anne anne eğer duyarsam tamam yok duymazsam biraz mızırdanıyo hiç duymazsam başlıyor ağlamaya kuzuların kuzusu...normalde uyanır bu saatte ama saatler alındı hala uyuyo canımın içi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder