1 Mart 2011 Salı

dedecim doğum günün kutlu olsun....















sevgili dedecim doğum günün kutlu olsun hep beraber inşallah daha çooookkkk uzun yıllar yaşaman dileğiyle.mutlu ol sen hep dedeside dedesi diye sev beni ellerinden öpüyorum canım dedem benim seni çok seviyorum....









pazar günü efe'ye mevlüt okutuldu.ailecek ordaydık sonra babamların işi varmış gittiler ezdihar teyzeyide bize çağırdık ben uyudum annemler yemek yaptı beraber yemek yedik sonra annem babam ben ezdihar teyze selim amca amcam.hep beraber güzel bir hafta sonu geçirdik.kalabalığı seviyoruzzzzz....

dünde öğlen uyudum akşam üzeri 17 ye gelirken annem beni uytmak istedi ama uyuyan kim 18 de artık uyumucaksın sen diyip aldı beni 18,30 civarı artık dayanamayıp başaldım ağlamaya uyumak istiyorum öyle bakıyorum anneme neyse annem beni uyuttu kaçda uyanacaksa diye konuşup duruyordu kendi kendine..ben akıllısı baktım hava kararmış evde ses yok zannettim ki gece olmuş uyanmadım 22,30 da uyandım karnımı doyurdum annem geri beşiğime koydu beni gece sanıyorum ya ben ses çıkarmadan kendi kendime beşiğimde oynadım yarım saat falan sonra güm geri uyku gecede uyandım ama asıl uyanışım sabah oldu 6yı geçiyordu uyandım babamı işe yolculadım 7,30 gini geri uyudum sonra.annem çok güldü halime ama gururda duydu benimle gece zannnedip ses çıkarmamam akıllılı bi kız olmamla ilgili yani:))çok seviyo annem beni yaaa.bazen ben karnımı doyururken annemin aklına ilk günlerim geliyormuş küçücük bir bebek oluşum yastıkla beni doyurmaya çalışması başlıyo anlatmaya inci nur sen ınga ınga diye ağlıyodum biliyomusun derken gözlerden süzülen yaşlar...bende zannediyorum ki üzgün başlıyorum şebeklik yapmaya kendi kendime annemin gözlerinin içine bakarak gülmeye sonra bana bi sarılıyo annem işte mutluluk bu diyo güzeller güzeli benim kızım güzel gözlü meleğim benim diyo ah annem ah seviyorum seni.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder