26 Şubat 2011 Cumartesi

dün akşam murat amca geldi.dışarı çıkalım dedi yemeğimizi yedikten sonra çıktık torıum'a gittik.hadi bowlıng oynayalım dedi annem daha önce oynamadığını söylesede oynarız dedi murat amca.babam gayet iyiydi önceden de oynamış belli.annemde hep oynamak istemiş ama hiç kısmet olmamış,neyse başladılar oynamaya bende arabamda onları seyrediyorum annem bir iki kez ıskaladıktan sonra murat amca'yı da geçti:))kucağına aldı beni sonra toplara vurdum bende müzik dinledim derken oyun bitti.babam 74 annem 68 de kaldı murat amcanın bowlıng sevdası hüsranla sonuçlandı:))sonra gezdik bir kaç mağazaya girdik annemle Panço ve Mohtercare'ye indirimler başlamış bişeye ihtiyacım yok diye elimiz boş çıktık taki e-bebek mağazasını görene kadar.annem yine kendini kaybetti mağazanın içinde bende onunla beraber tabi otobüs aldık annem renklerini sormak için kucağıma koydu tamam yeşil olanı alalım dedi ama diğerlerini kucağımdan aldı diye yaygarayı kopardım sonra iç içe geçen playskoolun bi oyuncağını aldı onu elime verdi sustum taki kasaya gidene kadar elimden aldılar neymiş efendim barkotu okuncakmış parası verilcekmiş banane ya başka barkot okutun parasını vericekler zaten başladım ama yine ağlamaya babama seslendi annem yanıma geldi sustum biraz o sırada da ücretler ödendiği için elime aldım tekrar oyuncaklarımı.evimizin yolunuda tuttuk sonra annem çok mutlu oldu senelerdir yapmak istediği şeyi yaptı bowlıng oynadı (keşke fotografını çekseydim)ben çok mutlu oldum oyuncak aldık bana yine....eve geldik babamla oynadım oynadım uyuduğumda 23 civarıydı ki babam benden önce uyudu:))sabahda kalkamadım dünün yorgunluğunu atamadım galiba üzerimden öğleden sonra erva nur'lar geldi oynadık sayılır onlar gitti bende uykuya daldım işte böyle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder