1 Şubat 2011 Salı

çok şükür annemin iğneleri bitti pazar akşamı...öksürük kaldı bi tek annemde de bende de...pazar akşamı misafirlerimizde vardı eyüp amca sibel teyze babamın dayısı ve sibel teyzenin annesi babası...selim amcaların da üst katımıza taşındığını söylemişmiydim...koç apartmanı oldu burası:))

bu sıralar her geçen gün yeni birşeyler öğreniyorum alkış yapıyorum ses çıkarabiliyorum yani....birde dilimi ağzımın içinde dolandırmayı öğrenmiştim şimdide dilimi dışarı çıkarabiliyorum..15 tatil diye akın abimler geldi beni özlemiş belli.ama haşin oynamak istiyor bekle abicim biraz daha büyüyüm boğuşucam seninle:))

dün komşularımız geldi misafirliğe alt komşumuz onunda bebeği var şevval nur.ama en büyük benim ablayım yani efeden biraz büyükmüş oda.erva dan sonra abla benim büyüdüm büyüdüm:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder