7 Şubat 2011 Pazartesi

süper babanne...




cumartesi günü annemin içinde bir sıkıntı değişik değişik de rüyalar görmüş zaten.anneannem her sabah arardı rutin olarak cumartesi sabah aramadı annem
de 12'ye doğru aradı anneannemin ses bir değişik işim var deyip geçiştirip kapattı annem ararsın işin bitince dedi ama aramadı annem yarım saat sonra aradı tekrar anneannemin ses gitmiş bişey yok diyo ama annem sıkıştırınca babaannen öldü dedi annemin yıkıldığı an işte okadar çok yaşanmışlık vardı ki diyo tamam hastaydı yaşlıydı bekleniyordu zaten bu durum ama işte ölüm....babamın haberi varmış anneannem söyleme demiş üzülür diye ama öğrendi işte...annemde de ishal ve kusma vardı ama haberi alınca iyice kötüleşti yanlızdık da evde kimse yoktu akıllı bi bebek oldum annemi hiç ama hiç üzmedim sesim çıkmadı kendi kendime takıldım uyudum bolca annemi hiç yormadım akşam artık ayakta duramıcak hale geldi ve fatoş ablayla acile gitti bende fatma teyzeyle yukarı çıktım orda durdum.serum takmışlar anneme sonra geldiler babaannem geldi yukardan ezdihar teyze fatoş ablalar derken ev doldu biz uyuduk ama annemle.gidemedik cenazeye hastayız diye anneminde içi giiti gidemedi diye ama her gitmemizde ankaraya ziyaretine giiti diyede içi rahat...çok hakkı varmış süper babaannenin üzerinde...mekanı cennet olsun , hastalıkları günahlarına kefaret olsun inşallah...nur içinde yat süper babaanne....



yazın biraz daha iyiyidi yaraları yoktu beni görünce şortlu nazar değer buna giydirmeyin böyle diye kızmıştı:))işte yazdan kalan bir kaç fotograf...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder