25 Şubat 2011 Cuma

aşı

malum kızamık salgın şu sıralar 12 ayda olmamız gereken aşıyı 9.aya çekmişler üstelik 1975-1990 arası doğanlarında vurulması gerekiyormuş.annemde vurduracak ama bakalım ne zaman.bizde gittik bugün fırtına yağmur dinlemeden.annem dün akşam popomda kızarıklar görünce korktu biraz sonra internette araştırmış ben uyuyunca ilk başta yüzde çıkıyomuş rahatlamış ama tedbiri alalım diye geciktirmden bugün sabah düştük yollara bir fırtına ama nasıl üstüne yağmur çok güzel geldi:)) aile hekimimiz olan doktor bey beni aldı kucağına sağlık ocağındaki bütün doktorları ziyaret ettirdi şunun güzelliğine bakın diye çok da mutlu oldum hani seviliyorum nereye gidersem gideyim...sonrada aşımı oldum hiç ağlamadım acımadıda zaten bembeyaz bu ya diye sevdi beni aşı yapan hemşire...

dün annemle erva nur'lara gittik alışıyoruz birbirimize beni cici cici sevdi sanki kendi çok büyükde :))oynadık orda oyuncaklarla annemlerde sohbet etti evimize geldik annemle oynadık derken akşam oldu.şu sıralar elektrik prizlerine takmış durumdayım yürütecimle turlarken onları keşfettim annemde çareyi ulaşabilceğim yerlerdeki prizleri bantladı karıştıramıyorum artık:((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder