17 Şubat 2011 Perşembe









dün hava soğuk diye ben babamla evde durdum ve annem bana oyuncak almaya gitti:)) biri bu oyuncağımın diğeride neşeli bloklar diye birşey oyuncağı alır almaz müziğini duyunca başladım yerimde sallanmaya:))





yaramazlıklara başladım yürütecimle istediğim her yere gidiyorum bikaçgün öncesine kadar annem nerdeyse bende ordaydım ama artık kendi kendime takılıyorum annem yanına çağırıyor hiç oralı bile olmuyorum oturmakda istemiyorum sürekli ayakta durmaya çabalıyorum.akın abimin yanına çıktık akşam beni çok istemedi yerdeki oyuncaklarıyla oynatmadı geçen gün dağıtmıştımda neyse odasına gittik bizde oda geldi yanımıza ordada çok durmamı istemedi hırçınlaştı sonra ah ah benimle ne zaman oynayacak acaba bende istiyorum ki benimle oynasın kudursun ama o istemiyor..neyse akın abimde doktor gözlüğü var geçenlerde annem fotografımıda koymuştu zaten bloguma bahar yenge onu taktı yine bana sevimli olduğumu biliyorum onu takınca çünkü annemin telefon görüntüsünde o fotografım var dün yine taktılar bana bende poz verdim:))

2 yorum:

  1. sevgili kardeşim inci... ben abiyim ama küçük ve de hasta bir abiyim günlerden beri hastayım bi türlü iyileşemedim dün ve bügün daha da halsiz ve keyifsizim iyileşsem oynayacağım ama sen de beilirsin ki küçük çocuklar hastayken huysuz olur..yeni oyuncağın hayırlı olsun gözlerinden öperim

    YanıtlaSil
  2. kız senin tipini yiyim ben bittim o gözlüklerine gelirken gözlüklerini getir tmm mı bebişim. optm cok o bal yanaklarından :)

    YanıtlaSil