9 Şubat 2011 Çarşamba

park







dün hava çok güzeldi annemde fırsat bilip beni parka götürdü büyüdüm ya artık parka gidiyorum:)) annem küçük kaykayda beni kaydırmaya çalışadursun benim gözüm salıncağa takıldı annemde salıncağa götürdü salladı beni yavaş yavaş çok hoşuma gitti baya sallandım sonra eve geldik eve gelmemizle ağlamaya başlamam bir oldu diyebilirim vızır vızır öttüm durdum annemin tabiriyle akın abimlere çıktık ordada başladım ağlamaya akın abi uyandı oda vızır vızır hemen çıktı annemde asabı bozuldu efelere geçtik ordada vızır vızır bir inci nurla karşılaşınca eve indik tekrar evdede biraz huzursuzlandıktan sonra uyudum 21 civarı.sonra gece 1 de uyanırsın başlarsın yine ağlamaya yok susmuyorum en sonunda taki saat 2,30 u geçiyordu annem yumurcak tv açtı ordada klasik müzik eşliğinde şekiller vardı 5-10 dakka daldım onlara sonra başladım esnemeye 3 geçiyordu galiba uyudum artık sabahda erkenden uyandım bugünde vızır vızırım biraz ama yapacak bişey yok erva'lara indik biraz orda iyiydim eve çıktık şimdide uyuyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder