24 Aralık 2011 Cumartesi





























ezdiharı gördü sabah uyandı sevmeye çalışıyo kuzuyu günaydın falan diyo bizimkinden bi cevap gaggit:))aman allahım benim lafım bi kaç dakika sonra bana söylüyor gaggit



yine ateşlendik yine hastayız rabbim beterinden korusun 10 güne bir hasta kuzum yaa nazından geçilmiyor.gözler küçücük kaldı kızardı halsiz bişey yemiyor...ervanın doğum günüydü.ilacın etkisiyle biraz iyiydi ama akşam oldu yine ateş çıktı:((


gece yatağına koymadan önce kulağına seni çok seviyorum,iyiki varsın diyorum iiikiii diyo


yüzünü yıkıyorum ateşi var diye anne coğuk(soğuk)


mvavvviiii öğrendi artık.mama sandalyesinin yanında sticker var bulutlara bakıyordu mavi dedim gösterdim,şimdi öğrendi mvavi.diğerlerini gösterdim beyaz diye beyz diyo göste

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder