31 Aralık 2011 Cumartesi

öğlen uykusuna yatıcak ama bizim yatağa girdi.anne del del diye diye çağırdı.neyse girdim yanına oynadık oynadık sonra hadi uyuyalım dedim baktım hala oynuyor uyuyo numarası yaptım.tokamı ve gözlüğümü çıkarmıştım.yanımdan aldı tokayı tuvalet aynasının üzerine koydu yeri orası çünkü:))gözlüğü aldı bana takmaya çalışıyor göz göz diye diye.şiii hadi uyu diyip yatırdım tekrar diyoki hanımefendi şiii anne uyku mende eeeee
amga diyordu bugün amca dedi çok güzel bi şekilde.çok şükür konuşması çok net.ne demek istiyorsa anlatıyor efveee diyordu artık efffeeee diyor f ye bastırarak.allahım ne kadar şükretsem azdır sağlıklı,çok akıllı,anlayışlı bi evladım var gurur duyuyorum kızımla.çok şükür elhamdülillah
cevize merak saldı cevis diye diye yiyor şükür.kendi istiyor anne cevis diyo.kırt kırt yiyo kuzucum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder