5 Aralık 2011 Pazartesi

gözlük

geçen hafta göz doktoruna gittik.anneme malum oldu gittimiz çocuk doktorları hep 2 yaşından sonra götürürsün dedi ama annecim daha fazla dayanamadı.gittik doktor amca dediki bi tane makine var genelde 3 yaşından küçük çocuklar durmuyo ama şansımızı bi deneyelim ben bitanecik ben makineye baktım annemin telkinleriyle.doktor şaşırdı damla döktü 5 dakka sonra bidaha damlattı.tabi ben damlalar dökülürken ağladım.neyse yarım saat beklemenin ardından tekrar makineden baktım doktor muayne etti ve oda ne gözlerim bozukmuş biri 2,75 biri 2,50 astigmat şoklardayız.başka bi doktora daha gidicez ama işimizi garantiye almak için zaten baştan o kadar yülsek kullanamazmışım 2,00 dereceyle başlıcaz ama bakalım bi daha gidelim de hayırlısı olsun ne diyelim...
anneme kek falan yaparken yardım ediyordum ama ilk kez elmalı pasta yaptık önceki gün.tahtam ve oklavamda vardı çok eğlendim.beni gören herkes beğeniyor,akıllı olduğumu söylüyorlar.maşallah diyin lütfen:))
öğlen uykusundan uyandı dinliyorum şimdi kendi kendine konuşuyor bir iki üç dört beş atıı maşallah kuzucuma yaaa şaşırtıyor beni hergeçen gün.bişeyler öğreniyor anlatıyor.yemek yerken bi kaç defa kollarını katlıyayım dedim şimdi öğrenmiş sofraya oturunca katla katla diyo...bikaçgündürde kendi kendine yemeğe çalıyor.yoğurt veriyroum bende kendi yiyor.yakınlarımıza market açıldı yürüyüş olsun diye beraber gidyoruz yoruluyor eve gelince öğle uykusuna yatıyor.bıngıldağımızın sonuncusu da 1,1,5 ay önce kapandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder