15 Aralık 2011 Perşembe

hergeçen gün yeni kelimeler yeni şeyler şaşırıp kalıyorum.benim bir kez söylediğim bişey ertesi gün önüme sürülüyor.
ayan(ayran)
uyku tulumunu giydiriyorum kollarını çabucak giysin diye giy giy diyorum bi bakıyorum ertesi gün anne giyyy giyyy giyyy diyo:))
yerde bişeymi gördü zaten takıntılıyız ne görsek hemen alıyoruz diyo pissssss
sabah uyanmış pırt pırt yapıyor:))diyoki bıpp bıppp:))
alıştırdım şimdi yeni bişeyler vericem zaman yada sevdiği şeyleri sana bi süprizim var diyorum bizimkide başlıyo şüprisss
böyle olucak tamammı anladınmı diyorum tama diyo
gagıs gagıs (sakız)
elimden bişey isticek veyy veyy veyy
pazara gidicez hadi çabuk yemeğini ye diyorum pacay diyor
pazar yolumuzun üzerinde park var geçen hafta giderken ağladı payk payk kay kay diyip duruyor.diyorum dönüşte anlamıyor ağlamaktan.neyse ağladı ağladı sustu.dönüştede bindirdim salıncağa büyüdü ya hızlı sallanıyor bide:) birazda kaydırdım geldik eve.bu hafta yine parkı gördü anne payk dedi dedim dönüşte gelicez çok ağlamadı bu sefer biraz geçde olsa idrak etti galiba dönüşte gelcemizi.
ayağa kalkıcak dut dut diyip elini uzatıyor destek istiyor kuzuların kuzusu
ezdiharlaydık ugün komşularda vardı bizimki evi öyle bi sahiplenmiş,benimsemiş ki tavırlardan anlaşılıyo az çok biraz sonra geldi yanıma annee gak gak diyip elimden tutuyo ne oldu diye sorduğumda eveee(efe)ne olmuş efeye şişşşşttttt diyo.neyse gittik efenin yanına oda ne kuzucum haklı telefonu karıştırmaya çalışıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder