4 Ocak 2012 Çarşamba

yeni hoşgeldi sefa geldi büyüyorum,nazlarım artıyor huy değiştiriyorum anneme göre nazarlara geliyorum ama:))çenem düştü,herşeye ağlar oldum iç çeke çeke....

geçen gün annem bişey dikiyor yanına gittim bi kaç kez git inci git inci derken en sonundan gaggit dedi benden çıkan cevap şu gagtım gittim:))allahım ölürmüsün öldürürmüsün bu kez başladılar gülemeye:))amcam geldi karabükten dün sabah kapıyı çaldı amcaaa diyip yanına gittim hemen akkıııı abimi sordum ama yoktu doğum günüydü aradık uyumuş gün içerisinde yorulmuş abici uyumuş

bu sıra herşeye m harfini katar olduk benimmm dün sarılmış banada babasınada anne benimm baba benimmm

nolur desene inci diyorum noluuu diyo dün biraz yemek düzenimiz değişti süt vermedim akşam uyumadan önce yatağına koydum uyucak anne düt süt içmediya aklına düştü hanımefendinin

bu huysuzlukları geçicimi acaba hep ağlıyo yaaa gece uykudan uyandığında da ağlıyo istediği şey olmayıncada sabır allahım sabır diyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder