28 Ocak 2012 Cumartesi

çünkü
































alperen abimizi gönderdik. öğlen uyumaya çalışıyor ama bi baktım şebeklik yapıyor kendi kazağını giymeye çalışıyor maymun yaaa:))uyuyo numaraları falan Allahım yarabbim.babası hasta yatıyor salonda terledi bizimki anne bak aaaa dedi sonra bi baktım peçete elinde babasının terlerini siliyor kuzucum elleri dert görmesin inşallah...




sabah uyandı dedimki bak bugün ervalara gidicez ama önce senin uyuyup uynaman gerekiyor çünkü uyuman gerekiyor dedim bizimki başladı çünkü çünkü:)) meyve suyu sıktım içecek ben bazen yapıyorum duvardaki stickerlarda kedi falan pisi pisi hayır bu incinin falan diyorum bi baktım sabah bizimki diyo pisi pisi al olmas benim çünkü inci :)) inci gelirmisin diyorum anne olmas duyyy duyyy işşş (işi varmış gelmezmiş)
yemek yiyor inci yicekmisin diyorum doydu belli yemicim diyo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder