21 Ocak 2012 Cumartesi

hırkasını giydiriyorum olmadımı inci dedim anne olmuyoooo diyo yaa Allahım ben yesemmiki bu cadalozu:))
zıplamayı öğrendik bir haftadır iki ayağının üstüne artık rahat rahat zıplıyo.kek yaptık beraber tamamen beraber sütü veriyorum o döküyo,yağı veriyorum o döküyo vanilya ceviz falan derken yaptık kekimizi ohhh mis gibi..
beni okadar kıskanmıyor ama babasının başka bi çocukla ilgilenmesine sınır oluyor tabiri caizse nazlanmalar,işveler,cilveler amanınnnn işimiz var bu kuzuyla.
uyucak yatağa koyuyorum erva diyo uyudu diyorum efe diyo uyudu diyorum şimdi bide pisi pisi eve ditti hav hav eve ditti.bi kaç kez demiştim onlarda evlerine gitti uyku saati geldi diye şimdi bide onları sayıyor.
şekillerin olduğu bi oyuncağı var önceleri sadece bir kaçını atabiliyordu bayadır artık hepsini öğrenmiş tak tak atıyor maşallah zeki kızıma.bebeğini verdim dün uyuttu,su içirdi içirmeye çalıştı döktü anne olmuyo diyo:))döktüm diyo yaa.süt veriyormuş bebeğe ağzına mımmım yapıyo.
babaannemiz geliyor inşallah yarın akın abiside bahar yengeside amcasıda bakalım şımarıklıkları ne alem olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder