25 Ocak 2012 Çarşamba

inci nur beğendinmi beeendim bir güzel söyledi ki kuzucum.geçenlerde babası işte uyku tulumu yıkandı kurumadı neyse gece 12 yanıma alırken uyandı dedimki inci tulumun yok benimle uyu olurmu uyku sersemi olurrr dedi.amanın biz hiç yanyana yatmadımızdan uyuyamadık gece kaç kere uyandık bilmiyorum bi bakıyorum kolumda uyuyo,bi bakıyorum bacağımda bi bakıyorum yastıkta ayakları ben düzeltiyim derken uyandı uyuyamadık işte sabah 6,30 gibi koydum yatağına mışıl mışıl uyudu kuzucum.
babaannemiz geldi pazar günü,alperen abisi,amcası,yengesi akın abici gelmemiş hemen sordu akkııı hemde kaç kez sordu.fikret amcası eskinin tahta beşiklerinden oyuncak bebeklere olanından almış selma yengeside bebek almış kuzucuma kitapda göndermiş bissürü sesli kitaplardan bahar yengeside çanta almış bebeğime ohhh bissürü oyuncak bissürü hediye yaşasın:))herkese çok teşekkür ederiz.
babaanneye nene diyoruz işimize gelince nene işimize gelince babaanne
apeeee (alperen)
yenye(yenge)
amcasıyla yengesini yolcu ediyoruz akşam babasıda onlarla beraber aşağı indi aman Allahım resmen ağıt yaktı gidiyo zannetti.biliyoki onlar uzağa gidiyo babasınıda götürüyorlar.benim kuzucum yaaa
anne şakı (şarkı)söyle aşkım anne benimmm,baba gitti. besteliyo bide yaaa:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder