17 Şubat 2013 Pazar

iki kızla uğraşmak zormuş arkadaş :))minik serçeyi uyutmaya çalışırken kuzucum hadi gel oyun oynayalım diyor... dün sabah kuzucum uyanıp yanıma geldi elifde uyanmıştı hadi yanımıza alalım dedi aldık küçücüğümüzüde başladı kuzucum konuşmaya anne herşey yolunda mı? afalladım Allahım bu lafı nerden duydu yolunda hayatım dedim:)) çok şükür çok akıllı bi kızım var elif nasıl olacak bilemiyorum ama hocası inci olursa inciden aşağı kalmaz gibime geliyor:))
inci odasında oyun hamuruyla oynuyor elifi de aldım incinin yanına gittim ama hiç ciddiyetini bozmuyo bizim ki bize bakmadan yaptıklarını anlatıyor elifim de incinin suratına bakıp kahkaha atıyor ilgilenmediya dikkat çekmeye çalıştı ve başardı sonra kızlarımın kıkırdamaları...

elif 3 gündür doğru düzgün uyumuyor ben uytmaya çalıştıkca hiç.. diş mi geliyor ne salya akıyor şakır şakır ama kabarma falan hiç yok...

inci hanım sıkıldıkça sarıyor bana anne hadi pasta yapalım anne hadi kek yapalım bişeylerle uğraşmak istiyor.   son bir haftadır falan kendi kendine oyun oynuyor ama çok güzel hiç böyle oynayamazdı büyüdü kuzucum...

elife su vermeye başladım istiyorda yanında bişey yesek elimize bakıyor elma yalattırıyorum bikaçgündür.yoğurt bir çay kaşığı kadar yiyor yavaş yavaş başladık ek gıdalara:))

ben bu sıra mutfağa sardım birgüzel yeni şeyler deniyorum ama hep tatlı ilerleme var pastacı olabilsem keşke yada fotografçı hayaller hayaller hayaller....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder