14 Şubat 2013 Perşembe

kahavaltı yapıyoruz ekmeğimin arasına peynir koyarmısın anne dedi koyduk diyo ki biraz da ekici peynirden:)) öldüm gülmekten beyeaz peynire ekici peynir dedi:)) ya beni markette çok dikkatli inceliyor yada reklamlarda gördü bilemiyorum...
kış olunca çok evden çıkamıyoruz malum dün komşu kızı sema ablasının kuzenleri de gelmişti,inci de giitti yanlarına bir saatten fazla durdu yan komşu olduğundan incinin odasında oturdum onları dinledim bir kahkahalar,bir kıkırdamalar,müzikler.dans etmişler,saklanbaç oynamışlar 3 kız bi bizimki bi sema derken iyi oldu eğlenmiş olarak eve döndü.kızları uğurlarken görüşürüz diye kapıyı kapattı:))
çok anaç kuzucum arkadaşı erva hasta olunca doktora giderken kardeşi ibrahimi bize bıraktılar bizimki geliyo öpüyo öpüyo seviyo ben küçük adam diye seviyorum koca dana diyorum oda aynısını diyor:))öğretmen olacakmış öyle diyor





geceliği giydirdim çok güzelmiş elbisem banada çok yakışacak:))

dün boyama yaptı çok güzel boyadı hemen hemen hiç taşırmadan maşallah benim bitaneme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder