20 Şubat 2013 Çarşamba

pastaları yaparken anneme yardım ediyorum ahçı yamağı oldum:))


 fotograf makinası elimde hergörüşünde hadi beni çeksene anne diyen kuzum:))
 ben bebeklerimle uyucam anne


 parmak boyası yapalım dedik elma boyamadan çok ellerimizi boyadık:))
 elifinde ayaklarını boyadık ayak izi yapalım diye ama şımarık ayaklarını birbirne sürmekten izi güzel çıkaramadık..
ve boyadan artık yorulan inci...


aktivite yapmak çok iyide iki çocukla biraz zor oluyor yapıyoruz ama elimizinden geldiğince kış olduğu için evdende çıkamıyoruz doğru düzgün aktivite yapmaya çalışıyoruz bizde occccyun hamurları boyalar kitap boyama evcilik artık allah ne verdiyse:))

elif uyumuyor doğru düzgün uyucağı zamanda yanında olmamı istiyor galiba bugün ona dikkat ettim  tipleri benzesede huyları hiçbenzemiyo:(((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder