25 Şubat 2013 Pazartesi

inciye zor söylenebilen kelimeleri söyletiyoruz steteskop,kooperatif . telekomilikasyonda biraz zorlansakda güzel söylüyoruz yinede maşallah şakır şakır söylüyor.gören herkesde zaten incinin bir farklı olduğunu söylüyor.ama çok ağlıyor çok akşama kadar incinin ağlamaları elifin çığlıkları hoppp bi bakıyorum gece yarısı olmuş:((

maşallah benim fıstıma gece çişin gelirse sakın yapma klak bana söyle olurmu diyorum gece kalkıp anne çişim geldi diyor:)) maşallah maşallah diyorum...


dün misafirlerimiz vardı öncesinde de parka gittik yoruldu bayağı uyumadı ama eve gelince akşamda banyo yaptırdım babasının kucağında sızmış kalmış çok güzel uyuyodu ama...

ilk meyve filesini eline alışı

 aktivitesiz olurmu:)))


4 gün falan oldu galiba elife meyve filesinde meyve veriyorum ve bi kaç kaşık yoğurt meraaklı zaten yemeye maşallah... kuran okutmamıştık daha elife bugün okuttuk allah kabul etsin.biraz kalabakalıktı ama güzel oldu...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder