13 Mart 2013 Çarşamba

ateşliyim kıpkırmızı dudaklarım öksürük mahfediyor:((( uykudan öksürerek uyanıyorum diye ağlıyrorum ağladıkca daha çok öksürüyorum kısır döngü işte.bahar yengenin hediye ettiği kitabı renkler(tubıtakın) annemle hergün 2 sayfa yapıyoruz elif uyumaya çalışırken bizde kitabımdaki boyamaları yapıyoruz....geçen gün elife doğru uzandım ki pişman oldum gözümü tırmaladı başladım ağlamaya annem sonra açıklamasını yaptı o daha bikmiyor çok yanaşma falan diye ama laf dinleyen kim:))  bi tırnak izi oldu gözümün hemen altında.
elif ilk çorbasını içti yoğurt çorbası.geçen gün tadımlık tarhana çorbası vermişti annem ama bugün ilk kez o kadar çok içti.yoğurt yiyor zaten meyve de bazen rendeliyor annem bazen meyve filesinde büyüyor kardeşim oturuyorda artık bide beni görünce bir gülüyor ki görülmeye değer....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder