12 Mart 2013 Salı

ses kısık

3 yaşına gireceğim ve ilk kez sesim bu kadar kısıldı çatal çatal çıkıyo telefonda konuşamıyorum sesim çıkmıyo diye

geçen hafta çarşamba poyrazın doğum gününü kutladık.perşembe günüde akınnnn (hadi be:))) geldi.bahar yenge hikmet amca çarşamba günü heyecanlandım annem geleceklerini söylediğinde yarın gelecekler dedi zor uyudum.perşembe günüde heyecandan yerimde duramadım annemin gel markete gidelim teklifine bile hayır dedim akın gelecek diye.babamla dışarı çıktık bekledik akında beni özlemiş,bende akını...sarıldık durup durup beni öptü,elifi öptü.mekanımız toruıma gittik eğlendik ,perşembe yine gezmeye gittik marmara parka oyun parkında akınla oynadık güldük eğlendik,koştuk terledik ve grip oldum:))) pazar sabah kalkıp sorduğumda annem gittikleirni söyledi karabüke mi dedim:)))



 uykusu gelen elif
 akınnnn
 anneanne pastası
 işte çilekli ve sulu dişlik ben beğendim:)))
 şimdiden başladım alışveriş merakına şapka denemem
 bizi melül melül izleyen canım kardeşim

 yorgunluktan pestilimiz çıktı
 ve artık büyüdüğüm için makas kullanabiliyorum  annemin süprizi
elifle yatak keyfi
 
telekomünikasyon diyorum evet evet telekomünikasyon şaşırmadan hiç bir harfi atlamadan...ağlamalarım tavan yapmış durumda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder