24 Mart 2013 Pazar

kucağımda aldım mutfağa gittik sana bir süprizim var dedim kokuyu aldı ve çikolatamı dedi:)) evet supangle yapmıştım burnu hassas pamuğumun hamilelikten kalma galiba bakalım Elif nasıl olacak İncideki gibi hassas değildim ama bakalım nasıl olacak....


Elif hasta ateş,öksürük,yeni diş sancısı hepsi üstüste gelmiş durumda gece sabahladık neredeyse diyebilirim.emerken İnci yanında olsun istiyor buda yeni huyumuz hep yanında olsun istiyor hoş abla kardeş güzelde vakit geçiriyorlar bazen İnci çok sıkıştırıyor ama olacak okadar da.bütün yorgunluğuma bedel oluyor onların kahkahalarını duymak....tabi bazende sinir katsayın kaldırmıyor artık yorgunluk,uykusuzluk,kızııyorum bazenleri sonra vicdan azabı çekiyorum sabah uyandığında anlaşma yapıyoruz sonra benim kızdığım şeyleri yapmayacak bende kızmayacağım diye (bazen ucunu alamıyorum yapmadığı saçma sapan şeyleri yapıyor.kapıları arkadan kilitliyor peteklerin vanalarıyla oynuyor vs vs)


gün geçtikçe büyüdükce hayl gücüde genişliyor kuzucumun oyun hamurlarıyla kendi kendine oynayabiliyor ve yeni şeyler yapmaya çalışıyor pasta yaptı mesela,mısır yapıyor taneleri yeşil ama annecim diyor:))


1 aydır almayı planladığım ve sonunda almayı başardığım tubitakın meraklı minik dergisini almaya başladım çok şükür konusuda çok güzeldi süt nerden gelir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder