2 Mart 2013 Cumartesi

babama elifi bıraktık annemle torıuma(mekanımıza) gittik. okyanus kolejinin oyun alanı var ben orayı gördüm hemen anne ben oraya gidicem dedim.ilk kez gittim kimliğimi aldılar bilgilerimi aldılar yarım saatliğine takıldım annem giderken ben gidiyorum seni gelip alıcam sonra tamam mı dedi güle güle görüşürüz dedim(büyüdüğümün resmidir arkadaş)annem geldi sonra beni aldı yemek yedik tabikide dondurma yedim:)) sonrada geldik elif uyanmıştı elife hemen aldıklarımızı gösterdim bak elif sana aldık 1,2,3,kapat gözlerini tatatatam emzik (6 aya girdik ya büyüttük emziği)tatatatam sulu dişlik....


elif neden ağlıyosun ben seni seviyorum ağlama annemide seviyorum babamıda seviyorum tamam mı?

elifede dün ilk kez azcık pekmez verdim biraz biraz yoğurt yiyordu meyve filesinde meyvede yiyor su içmeyede başladı inci gibi mama şeklinde yemeyecek galiba kahvaltıyı falan bakalımbu ay sonu başlıcaz inşallah.maşallah miniğime diyorum dün yatağında uyumaya çalışıyor memeyi çıkarmış bağırmış duruyor gittim yanına memeyi arıyorum arıyorum yok karanlık oda dedim yine nereye attın memeyi elindeki gösteriyo bana yaaa eşşek anlıyo beni:)) beşiğin içinde oynuyor oyuncak verdim eline bi 5 dakka sonra falan yanına gittin oda ne si sen memeyi bul elindeki dişliği bırak emziği ağzına al:)))) maşallah benim kızlarıma yaaa....


sabah kalkıyorum incinin ağlaması(bu sıra hep ağlıyor)elifin çığlıkları akşam nasıl oluyor anlamıyorum yoruluyorum kafam 1500 oluyor bu akşam nasıl olduysa erken uyudular bende sükunet halinde oturuyorum allahım acılarını yokluklarını göstermesin çok seviyorum kızlarımı çookkkkk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder