21 Ekim 2010 Perşembe

hediyelerim....

sevilen bir bebek olduğumu daha öncede söylemiştim galiba:) salı günü anneannem ve tuğba teyzemin hediyeleri bugünse bahadır dayım ve nur ablanın hediyeleri....anladım galiba ki annem gösterdikçe bak inci diye gülümsedim durdum...teşekkür ederim hepinizide beni düşünüp hediyeler aldığınız için seviyorum hepinizi.tuğba teyze ama inciklerimi vermem haberinin olsun(tuğba teyze beni kuzu incik diye seviyorda)


gözlerimizin önünde büyüyen bir melek kızım benim annecim laf dinliyor, anlıyor,dün babasıyla oyun oynarken öyle güzeldi ki laf dinleyerek oyun olduğunu bilerek ona göre davranıyor akıllı kızım benim rabbim herkesin evladını bağışlasın hayırlı bir evlat nasip etsin inşallah...İnci'm çok seviliyor,sevildiğini biliyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder