28 Ekim 2010 Perşembe

ilk kahvaltı


öncelikle şunu söylemeliyim ki annem benden daha heyecanlıydı bu kahvaltı muhabbetine uyku tutmamış desem yeridir sevicekmiyim yicekmiyim diye velhasıl sonunda bu sabah hazırladı aptamil,labne peynir pekmez ve bebe ekmeği.ilk kaşığı aldım ama ne alma siz birde bana sorun annem biraz zorladı yiyeyim diye tadını alabilmem için doğrusu deneme yanılma yolu olacak napalım neyse istediği kadar denesin ben sevmedim!!!bakalım ilk kez yiyorum belki alışırım.yemeyince aç kaldım tabiki sonra yumul memeye:)) ımmmm çok açtım çokkk:)) du bakalım yarın peyniri çıkarıp denicekmiş annem ne olacak göreceğiz....


asaf abinin blogunda bir yazı okumuş annem pedagog yazmış neyse o yazıdan etkilenerek annem beni babam işe gidince yanına aldı beraber uyuyalım diye (kokusuna doymam gerekiyormuş ya o yazıda öyle yazıyor)ben ve yatağım harici bir yerde uyumak ne mümkün uyuyamadım.ama şu var evde olmadığımızda yatağımı aramıyorum evdeyken sadece yatağımda uyumak istiyorum(annemde öylemiş)yani beraber uyuma çabalarıda cevap vermedi...


dün akşam akın abimler geldi malum karabükteler ama ankaradan geldiler.akın abinin dedesi bypass oldu ankarada onlarda ankaradan geldiler evlerine.büyümüş akın abim bahar yengede beni büyümüş gördü...


yağmur yağıyor kesintisiz dün akşamdan beri havada biraz soğuk normal olarak.üşümeyeyim diye uyku tulumumu giydim dün ilkkez büyük biraz banada tuhaf geldi annem gülme krizine girdi hüsmen dayı gibi olmuşum hareket edemeyince ben ona benzetti biraz:)))ama sıcacık tutuyor işin gerçeği ohhhh sefam olsun görüşürüz.....

1 yorum: