27 Ekim 2010 Çarşamba

öğrendiklerim...

bu sıralar biraz nazlıyım yeni diş muhabbeti galiba görünürde bişey yok ama salya atmaya hızla devam ediyorum birazcıkda nazlıyım bazende biraz biraz ateşim çıkıyor...
yeni şeyler öğreniyorum kendi kendime keşfediyorum bu sırada bir kaç gündür yapıyorum yüz üstü oynarken hop sırtüstüne dönüyorum zevkli bişey sıkıldımmı sırt üstünden yüz üztüne hop yinemi sıkıldım yüz üstünden sırt üstüne çok zevkli çok :))birde yeni birşey daha keşfettim sırt üstü uzanırken ayaklarımdan kuvvet alıp geriye itiyorum kendimi...
malumunuz meyve yiyorum artık hergün 2 çeşit dün malzemelerim alındı artık kahvaltıya da başlıyorum kolay değil 6 ay 11 günlük oldum :)) kahvaltımda annem sürekli araştırıyor soruyor bişeyler yapmaya çalışıyor sırf ben sağlıklı beslenebileyim diye neyse derin ve günler süren araştıramalar sonucu milupanın ürünlerini kullanmaya karar verdik başka markalarda vardı ama araşırmalar milupa dedi:)) neyse kahvaltımı sayayım size daha yiyemedim ama şimdilik menüm şu: aptamilin içine haşlanmış yumurta sarısının 8/1, 1 tatlı kaşığı pekmez,yarım dilim bebe ekmeği,yumurta yemediğim gün 1 tatlı kaşığı labne peynir... şimdilik bu olacak kahvaltı daha sonra değişik şeylerde yiyeceğim tabiki çorbalarada başlıcaz öncelikle sebze çorbası.çorbalar içince aktarcılarda satılan yulafdan alıcaz çok yararlıymış.meyvelerede devam bazen püre bazen meyve filemin içinde eee daha ne olsun bundan iyisi şamda kayısı:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder