10 Ekim 2010 Pazar

ilk kelime

perşembe günü dışarı çıktık.dışarı ilk çıktığımda gittiğimiz yere (yani anlamı büyük)oliviuma gittik.gezdik yine ciciler alındı mutlu oldum:)) çıkarken annem switimi giydirmeye çalışıyordu malum çok üst üste giyinmeye pek sevmiyorum neyse annem giydirirken sıkıldım ve çığlık atmaya başladım sonra birden anne kelimesi dökülüverdi ağzımdan annem anneannem ve koca anneanne yanlış anlamadıysa tabi...sonra cuma gecesi karnımı doyurmak için uyandım biraz doyurmuştum ki annem bezimi değiştirmeye başladı doymamış olan ben sinirlendim bir anda ve memme kelimesi çıktı ağzımdan başladım ağlamaya annem ve anneannem duydu bu kez ahh ahhh gülme krizine girdiler dedem yetiştirdiler hemen:))bi daha da bişey demedim ama sanki bugün yine anne diyiverdim ama memme kadar net değil bakalım ne zaman tam anlamıyla anne baba ve diğer kelimeleri söylemeye başlayacağım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder