30 Ekim 2010 Cumartesi

kahvaltı muhabbeti


dün yine iyiydim önceki güne göre annemde kendince çözüm yolu bulmaya çalışıyor.aptamilin miktarını azalttı,peyniri azalttı,ekmeği azalttı derken biraz biraz yiyorum kahvaltımı daha yumurtaya başlamadık önce peynire alışayım sonra yumurtaya.çorba olayıda biraz gecikicek damağım alışsın yeni şeylere zamanla artık bir iki hafta sonrada çorbalara başlıcakmış annem öyle söylüyor.

dün gece yine annemin ve babamın çabaları sonuç vermedi yanlarında uyumadım:)) çok zevkli aslında sağına dön baban soluna dön annen ama uyuyamıyorum napayım:(

hergün rutin efeciğin yanına gidiyorum aslında turgut dedenin,sultan teyzenin efede kimmiş:)) yatağında bile gözüm var benim yatağımla aynı yatağı artık kendi yatağımmı sanıyorum yoksa başka bişeymi bilemiyorum.ama dışlanmadım efe geldi diye bu bir gerçek beni seviyorlar benim yeri ayrı bunu hep söylüyorlarda zaten... işte size efe beyin fotoğrafı....bu ilk günlerden bir fotograf şimdi büyüdü ama....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder