2 Kasım 2010 Salı

babamm...

dün babamın doğum günüydü kendi çok umursamıyo bu durumu ama annem önemsiyor.annemin sabırsızlığı yüzünden hediyelerimizi önceden vermiştik:))dün akşamda babam gelince annem pasta yaptmıştı onu yediler ben yiyemedim:(( (şimdilik ben sadece bakabiliyorum yardım edemiyorum)
cumartesi gece annemin ısrarlarına dayanamayıp en sonunda yanında uyudum ama bı kac saat sonra yine yatağıma yattım neyse annemin başı göğe ermiştir artık:)) pazar günü babam evdeydi havada fena sayılmazdı beraber dışarı çıktık biraz turladık ilk kez annem gelmedi babam ve ben. büyüyünce bu ikiliden daha fazla keyif alacağım garanti....
pazar gecesi malum uyandım karnımı doyurdum bezim değişti derken annem mutfağa gittiçöp için saat sabah 4 civarları bir gitseki annem amanın oda ne:)) mutfağımızı karıncalar istila etmiş mama sandalyemi mutfak masasını her yeri her yeri. annem ne yazıkki gecenin körü olduğu için birşey yapamamış ama sabahı sabah etmiş kaşınmaktan (annemi kaşıntı tutuyorda böyle haşaratlardan ötürü ) babam ve benim haberim yok:))sabah 7,30 artık dayanamadı annem ve eletrik süpürgesine sarıldı hemen bende yatakta babamla keyif yapıyorum ohhh sefam olsun:))neyse sonra babam bi iki yere alçı yaptı artık çıkmazlar diye annem heveslenmişti ki arsız bunlar diyor her yerdeler berekettende geçtik artık diyor çünkü çok fazlalar.sinirden yüzünde sivilceler çıkmaya başladı annemin.
sonra tekrar sabaha dönelim hikmet amcamda geldi babamla kahvaltı yapıp işe gittiler akşamda geldiler yemek yedik amcam bana çok güldü nedir çorabım ağzımdaymış ne var ki bunda ben bundan büyük keyif alıyorum:))sonrada pastamızı yedik işte yani yediler bende melül melül baktım....
bugün sabah babamı işe yolculadım azcık uyudum sonra uyandım malumunuz saatler alındı geceler uzadı sonra kahvaltımı yaptım şunu itiraf etmeliyim ki yumurtanın sarısını peynire yeğlerim daha bi keyif alarak yediğimi söylüyor annem.artık bigün peynir bigün yumurta sırayla.sonra azcık dışarı çıktık annemle.sonra uyudum sonra uyandım annemle oynadım banyo yaptım ohhhh misler geldi oldum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder