30 Kasım 2010 Salı

hastayım:((

babaannem öksürüyordu bende taklit ettim yalandan öksürüp duruyordum sonra annem farkettiki yalandan öksürükler gerçeğe dönüştü.pazar günü akşama doğru iyiden iyiye çoğaldı annem randevu almaya çalıştı ama beni götürceği doktor full doluymuş,pazar gecesi çok öksürdüm,dünde babam hastaneye gitti ama doluymuş neyse hastanenin karşısına natura tıp merkezi diye bi yer açılmış babamdan anneme hemen bir telefon ve biz ordayız.çok şükür ciğerlerimde falan bişey yok ama soğuk algınlığı malum geçen gün 1-2 günde atlatmıştım ama vucudüm sinyal veriyomuş tekrar hastalancam diye annem öyle söylüyodu ki işte haklı çıktı.şurupla atlattık iğne yok ohhh şükür:)) gelişimim gayet iyiymiş boyum uzamış 70cm olmuşum kilomu söylemeyeyim:))uzun boylu olucak inşallah dedi doktor babama çekicem galiba hayırlısı bakalım....annemde babamda rahatladı beni doktora götürünce "Peditus" adında bir şurup tadı iğrenç acı bi değişik işte içmek istemiyorum annem zorla içiriyor bide bu seni iyi edicek bişey diyo zorla içirirken....

dün akşam üzeri babamın halası ve eniştesinin bize geleceğini öğrendik annemde telaş oluştu tabi.neyse çorba içmek istemedim annemde zorlamadı canım istemiyo hastayım ya ondan galiba..sonra annem mutfaga daldı tabi bende babamla babaannemle oynuyordum annem mutfaktan cıkamayınca benimde göbüş göbüşüm bayağı acıktı :))neyse sonunda annem geldi meğerse yoğurt yicekmişim ısınsın diye bekliyomuş...fatma hala kulakların çınlasın yoğurdun süper.yoğurdun içinede benim bebe ekmeğimden doğradı biraz bir iki kaşık verdi sonra kalktı bişey oldu hemen geldi elinde kaşık bana doğru uzatırken bi anda ağzımdan "hamm "kelimesi çıkıverdi annem çok mutlu oldu. sonra misafirler gelmeden ben uyuyakaldım sabah tanıştım enişte beyle dedemden ötürü garipsemedim hemen gittim kucağına bıyıklı ve kır saçlı dedemle bağdaştırdım hemen:))ama giderken beni ısırdı ağladım...alışık değilim çünkü....

1 yorum:

  1. şu ısırma işine sinir oluyorum çocuk ağlatılarak sevilir mi Allah aşkına ya

    YanıtlaSil