11 Kasım 2010 Perşembe

hastalık:((


şu sıralar en keyif aldığım şey yatağımda bir oyana bir buyana dönmek çok zevkli mutlu oluyorum döndükçede:)) dün yüz üstü uyuyakalmışım oynarken hemen annem sırt üstü çevirdi ama şimdiye kadar hiç yüzüstü uyumadımki koktu annemde ne olur ne olmaz diye.

dün hiç keyfim yoktu ateşim çıktı akşam üzeri aşının etkisimi üşüttüm mü,aşı günü mikropmu kaptım kalabalıktan bilinmez sonra öncelikle bir güzel halıya kustum,sonra babamın kucağındayken babamın kucağına,sonra biraz annemlerin yatağına sonra biraz kendi yatağıma sonra biraz annemin üstüne derken yoruldum şurupda gitti tabi kusunca hemen fitile başvuruldu tabi neyseki fitil ateşimi düşürdü.uyuya kaldım 8,30 gibi falan uykumdada hep soğuk soğuk terlemişim.dün babamda halsizdi oda bir güzel sobanın yanında terleyip hastlığını atmaya çalışmış ne oldu babamla bana anlamadık.

dün annem mantar yaptı yemekte.kendi kendine iç geçirmiş sonra mantarları doğrarken bizim zamanımızda şirinler diye bir çizgi film vardı mantar evlerde yaşarlardı diyor dün mantarları doğrarken aklına gelivermiş birden (uzun ve devrik bir cümle oldu neyse)sonra heidi,susam sokağı,ninja kaplumbalar(ki bahadır dayım annemin kuzeni ve annem kaplumbaların lakaplarını takarlarmış kendilerine)şeker kız candy...şimdiki çizgi filmler ne öyle diyor bizim izlediklerimiz daha güzeldi,şimdi olsa yine seyrederim diyor...birde eskiden oyunlar varmış saklambaç,tombik,yakar top,ip atlama,elim sende vs vs.şimdi diyor pc oyunları playstation çocuklar oynamayı bilmiyormuş artık öyle konuşuyor büyükler...

neyse annem eskiden demeye başladı demekki laf aramızda yaşlanıyor yada olgunlaşıyor diyelim:))

sonra görüşmek üzere....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder