17 Kasım 2010 Çarşamba

bayram...

bugün kurban bayramının 2,günü.dün hiç bişey anlamamış annem öyle diyor.bayrammı değilmi belli değil,sıradan bigün gibiymiş.babamda sabah işe gitti zaten akın abimlerde kahvaltı yaptık,sonra sultan teyzelere gittik bayramlaşmaya(ama onlarada herzaman gidiyoruz zaten)sonra hep evdeydik.fatoş abla geldi öğleden sonra sultan teyzeyle oturduk beraber ohh ya diyor annem evimize misafir gelsin...bugün babamla annem ve ben akın abimlere gittik sonra sultan teyzelere sonra komşulara bayramlaşmaya bayramlıklarımı da giydim henüz bayramın ne olduğunu idrak edemesemde el öpmeyide bilmiyorum haliyle el öpmeyince kimse harçlık vermedi:))
annemden bulaştı yoksa üzerimdeki halsizzliği vucudum daha fazla kaldıramadı bilmem grip oldum bunum gözüm hep akıyo:(( gece uyuyadım sonra ateşlendim.3 den 4,30 a kadar ateşimin düşmesi için annemle çabaladık durduk,38,5 buldu ateşim ilk kez... şurup,ıslak bez komplikasyonlarıyla hallettik çok şükür.gayri ihtiyari bi şekilde dün akşam burnum akınca elimle sildim:)) annem şok oldu bi yandan gülüyor bir yandan şaşkınlık içerisinde...portakal,mandalina,elma,ayva ve havuçtan güzel bir karışım hazırladı içmem için içtim...sonra tekrar hipp'in meyve çayı onu biberona koydu,biberon ağzıma girnce beni aldı bir gülme oyun zannediyorum ısırıp durdum memeyi içemedim:))biberon kim ben kim ah ah bak şimdi aklıma daha 40 çıkmamıştı anneannemin annemle uğraştığı günler geldi aklıma.malumunuz gazlı bir bebektim rezene çayı hazırlıyordu annem annem çay kaşığıyla içiriyordu anneannem ne olcak sanki biberon verelim diyordu cok coookk emiyo ne güzel diyordu annemde gerçek memeyi unuturum diye bi kaç kez müsade etmişti.anneanne selam sana özledim seni dedecim kıskanma senide özledim:))neyse sonra birde bitki çayı hazırladı annem içinde ıhlamur kekik ebegümeci vs vs bişeyler varmış sevmedim sevemedim annemde zorla içirdi rahat uyuyabileyim diye...anneme çekmişim doğla şeyleri sevmiyorum napayım:))
bugünde zorla içirdi birde diyorki ben senin kötülüğünü istermiyim bu sana iyi gelecek...
geçen bayram babamın baba ocağındaydık bu bayram zeynep irem gitti babaannem çok sevinçli her bayram yeni bir torum geliyo buda ayrı bişey ya diyor.eyüp amcayla sibel teyze,selim amcayla ezdihar teyzede trabzondaymış bi biz yokuz,üstelik babamın kuzeni hasan amcanın düğünü var cumartesi haftaya cumada babaannem geliyor...
hergeçen gün yeni birşeyler öğreniyorum annem ve babam çok mutlular bu durumdan öpücüklere boğuluyorum seviliyorum doğaçlama şarkılarla dinleniyorum (annem çok güzel şarkılar uyduruyorda)bu sırada dönüp durduğum için çözümü halıya çarşaf sermekte buldular ben oynarken hoppp çarşaf seriliyor uyuduğum zaman kaldırılıyor.madem öyle işte böyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder