9 Kasım 2010 Salı

6. ay aşısı




şimdi nerden başlasam acaba öncelikle hafta sonumuzu anlatayım.pazar günü sabah 8 de yola çıktık zonguldağa gidip zeynep iremi görmeye.babam annem ben ve hikmet amca.akın abiyle bahar yenge karabükten geçeceklerdi.neyse biz koyulduk yola derken izmit civarlarında bir yerlerde otobanda arabamız bozuldu v kayışı dedikleri şeyin değişmeyesi gerekiyormuş derken biz 3,5 saat tamirci beklemeyelimmi annemle ben arabada babam amcam dışarda tamirci bekledik neyseki geldi.yolumuza devam ettik bizde.akşam 6ya geliyordu gittiğimizde.zeynep iremi gördük büyümüş resimlerinde daha küçüktü.selma yenge ve fikret amcamın yüzlerinde güller açıyordu tabiri caizse.zeynep uyuyordu gittiğimizde sonra uyandı sonra benim uykum geldi zeynebin beşiğinde uyudum:))akşam 10 gibi belki daha geç bilmiyorum koyulduk yollara tekrar önce karabüke akın abileri bırakmaya.sonra evimizin yoluna.sabah 5 gibi geldik evimize annem uykusuzdu babam biraz uymuştu amcam arabayı sürerken sonra babam sürdü amcam uyudu annem ama çok uyumamış derken pazartesi sabah aşıya gittik malumunuz 6 ay aşısı.aşı kalmamış dediler tekrar evin yolunu bulduk.bugü gelmiş ama gittik annemle 1 gibi gelin dediler neyse biz giittik aman allahım oda ne ana baba günü gibiydi.38 sıradaydık 4,30 a geliyordu eve geldiğimizde pestilimiz çıktı ve ben sabah 8,30 uyandım bir ara 45 dakka uyudum sonra bu saat oldu hala uyumadım mız mızlığım üzerimde sürekli kucak istiyorum annem yorgun halimiz per perişan yani:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder