14 Kasım 2010 Pazar

ilk çorba
















dün ilk kez sonunda çorbayada başladık:))tadı vasattı diyebilirim ne olucaktıki büyük bir beklentide olmak aslında hata sayılır.bir patates,bir havuç,1 çay kaşığı yulaf ve göz kararı biraz pirinç.hepsini haşla sonradan 1 tatlı kaşığı zeytinyağı.neyse ilk denemede çay bardağının çeyreği kadar yada daha az yedim işte.dün birde ilk kez portakal yedim meyve filemin içinde.portakal daha güzeldi itiraf edeyim...





bugün dolaştık biraz havalar çok güzel kasım ayında olmamıza rağmen.neyse bizim buraya bi alışveriş merkezi açıldı dün.bizde bugün gittik.annem hemen çocuk mağazası ve oyuncakcı buldu:))inekli patiklerim var artık. birde vurup ses çıkarmayı seviyorum diye davul aldı annem.buyrun gelin gürültüye:))





babam düzeldi çok şükür hastalanmadan ama annem grip oldu.maskeyle dolaşıyo benim yanıma geleceği zaman.bense hala arada soğuk soğuk terliyorum...





kurban bayramı yaklaştı.ramazan bayramında trabzondaydık bu bayram evimizde babam zaten 1,günü ve 3,günü çalışacakmış.yine annemle başbaşa olucam bayramdada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder