24 Kasım 2010 Çarşamba

ilk otobüs maceram:))




dün ilk kez otobüse bindim... neyse baştan alalım önceki gün annem ve fatoş abla kararlaştırdılar bakırköye gidelim diye.(işte fatoş abla bu sırada.)sabah 10 civarında çıktık evden ancak gideriz diye.önce dolmuşa bindik sonra otobüse iki katlıydı hemde ama çok kalabalıktı çok neyseki oturacak yer bulduk 1 saatten fazla sürer diye düşündüğümüz otobüs yolculuğumuz 40 dakka falan sürdü.sonra yürüme mesafesi derken meyve saatim geldi parkta mola verdik meyvemi yedim bir güzel...sonra gezmeye devam. C&A mağasına daldık evet doğru kelime bu daldık resmen:)) hemen çocuk katına çıktık tabi.annemin en büyük zevki çocuk mağazası ve oyuncakcı gezmek:)) neyseki sonunda aranılan kot pantolona ulaşıldı hemde fiyatı çok uygun olarak üzerine lila mor karışımı bir badi kimin kızıyım tabiki mor ve pembe olucak herşey))sonra carousel'e mothercare mağazası bulundu gezildi ve bir önlük pembe:)) daha indirim yoktu orda.sonra wenice ordada bir keten pantolan ve pembe badi:)) işte bu benim için gelinmiş sanki herşey bana herşey bana ohhh sefam olsun beni birde sevdilerki sormayın sen ne tatlısın diye diye çizgi filmden mi çıktın sen diye sevdiler allah bağışlasın çok tatlı maşallah vs vs.sonra yemek yerken annemler ben biraz uyudum malum uykusuzluk...sonra bir baktık ki saat bayağı geçmiş babam trenle daha rahat edeceğimizi söyledi trene giderken otobüs gelmiş bir baktık oturabileceğizde dedik binelim otobüse neyse bindik tabi tıklım tıklım neredeyse iş çıkış saatiydi.önce bi abla yanımıza geldi ayakta tabi o beni sevdi oynadım biraz onunla sonra çoştum ki tutabilene aşk olsun.çığlıklar şımarmalar aman allahım:))kiminin eşarbıyla kiminin ceketiyle kiminin sırtına vurarak ve bağırarak neyseki tamamladık otobüs yolculuğumu 1 saat belki daha fazla sürdü bilemiyorum bir indik oda ne yağmur rüzgar evimize yaklaşmışken ohh keyifli keyifli gezdik sonra yağmur bize engel olmadı sonra eve geldik çorbamı içtim (annem tecrübelendi yoğurt çorbasında hergün biraz daha iyi oluyo ve ben içmem gereken miktarın hepsini içiyorum)banyo falan derken bir baktım ki 8 olmadan ben uykuya dalmışım:))işte böyle....
bugün de dünün yorgunluğunu atamadım üzerimden galibaki sürekli uyudum diyebilirim ama sevgili annem ve babam buldular beni ayakta tutacak şeyi tabiki BALIK:)) tarhana çorbası içtim denilirse içtim işte malum balığın yanında olmaz sonrada balığımı yedim ımmmm çok güzel 2 tane dişim var 3,yolda yiyorum işte annem akıllandı ama çok su verdi bu kez:))işte böyle şimdide babamla beraber uykuya daldık yani herkes kendi yatağında :))

1 yorum:

  1. kız cadııı!! yiyecem seni!!! Allahıımmm bu nasıl bi şirinelik senin o dişli gülüşünü yerim,çorbaları balıkları yiyen o ağzını öperim:) maşallah kızımıa maşaallah!!!

    YanıtlaSil