28 Mayıs 2011 Cumartesi

9,diş

annem yanlardan çıkacak diye bekleye dursun benim arka taraftan dişim çıktı ve annem daha bugün görebildi:))çat pat çat pat yürüyorum canım istedikçe...havalar bozuk şu sıra parka falan gidemiyoruz normal olarak...

annem karıncalarla kafayı yemiş durumda elektrik süpürgesi hiç kalkmıyo günde belki 10 defa ev süpürüyo.başlarda peşinde takılıyodum ama baktımki bticek gibi değil artık ev süpürürken kendi kendi takılıyorum bende napıyım karıncalar gidecek gibi gözükmüyo annemde ev süpürmeyi bırakacak gibi gözükmüyo gözü hep yerlerde bişey düştümü diye ah ah havalar düzeldi düye sevinirken karıncaların çıkması tamamen moral bozukluğu yaptı....

ağladığı zaman kucağıma aldığımda omzuma başını dayayıp ağlıyo kuzuların kuzusu....pazara gittiğimizde aldığım meyvelerden eline veriyorum dün gittik pazara vermedim eline bişey.arkaya doğru uzanıp anne annee anneeee diye seslendi elini açıyo bide akıllım.hani bişeyler aldın versene demek:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder