4 Mayıs 2011 Çarşamba

bugün 4 gün olacaktı ki öğleden sonra toparladım kendimi ateş ateş ateş iştahsızlık kaçgündür hiç tadım tuzum yoktu yeni diş geliyo galiba biz ankara'dayken denk geliyo geçen seferde böyle olmuştu...neyseki çok şükür şimdi iyiyim eski neşem yerine geldi....

pazartesi sabahı bahadır dayımı yeniden uğurladık Urfa'ya...az gördüm dayımı:(( bugünde Nur ablanın annesine davetliydik annem anneannem ve ben..dedem götürdü bizi Nur ablada geldi sonradan tanışma faslımız oldu yani:)) eve geldik neyse uykum var bu sırada buraya geldiğimizden beri nerdeyse her seferinde anneannem uyutuyo beni malum evimizde beşiğiimde kendi kendime uyuyordum burada bırakıyo annem yine uyuyayım diye hop kapının ağzında bitiyorum hemen:))neyse annem yatırmaya çalıştı beni ama annemlede oynucam diye uyumuyorum çözüm belli anneannem.gözünü falanda oyduğum oluyo tabiri caizse ama napalım ayak ucuma yatıyo uyuyo numarası yapıyo bende uyuyorum sonra...bugünde uyucaz yine önce gözünü oydum uyku arkadaşımın,sonra sevicem derken bir iki tokat,mememi sakladım mendilimle...anneannemden ses çıktı uyumamız lazım ama hadi bakalım yastığı anneannemin ayağa uzatıp eee eeee diyip sallanmaya başladım:)) bugün tuğba teyze beni öyle uyutmuştuda yine istedim öyle uyumayı :))

babamla konuştum çok mutlu oldum surat ifadem görülmeye değerdi.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder