23 Mayıs 2011 Pazartesi









pazar pazartesi benim günümdü resmen..gezdik dolaştık boğaza gittik balık tutanların balıklarına sarktım:)) denizi çok sevdim inciyim ya zaten denizi sevmemde çok normal....akıllı bi kız oldum hiç zorluk çıkarmadım ama yürümek istedim hep arabamı hiç kullanmadım bile pazar günü dünde biraz kullandım tam yürüsem hiç binmicem galiba arabama:))hava çok güzel anneminde benimde hiç evde durasımız yok...hava düzeldi güzelleşti diye annemin sevgili arkadaşlarıda meydana çıktı(karıncalar)


akın abimler geldi dün gece sabah da bize geldiler özlemiş beni galiba sarılıp durdu bana biraz beraber oynadık biraz tek başımıza takıldık...işte böyle....


canım isteyince evin içinde dolaşmaya başladım düşe kalka.duvarlardan tuta tuta geziniyorum işte...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder