25 Mayıs 2011 Çarşamba

yaramazlıklar...

uyudum uyandım,çorbamı içtim,annem odaya gitti benide mama sandalyesinde bıraktı herzaman otururum güzel güzel neyse annem geldi 3-5 dakka sonra oda ne ne görse beğenirseniz ben akıllısı mama sandalyesinin üzerinde oturuyorum annem şoklarda nasıl çıktımı anlamadan beni bir kucaklayışı varıdıki anlatamam iyiki aşağı atlamaya kalkmadım allah muhafaza kafayı gözü dağıtırdım valla...annem hala nasıl çıktığımı anlamaya çalışıyor...pazara gittik dönüşte benim mekanıma parka gittik çimlerin üzerinde oturdum çimlere alışmaya başlıyorum galiba...yürümeye çalıştım yoruldum yoruldum gelince akın abimin yanına gittik çadırında oynadık.sonra bize geldik bizdede biraz oynadık pestilim çıktı resmen saat 10 olmadan uyuya kaldım...

biraz önce uyandı karnını doyurdu neyse yatırdım yatağa memesini ağzına verdim eline mendil vermedim bakınıyorum yatağın içine o da ne bizimki çarşafın ucunu buldu kendine çekiştiriyo mendil niyetine çarşafını koklamaya çalışıyo:))her hali ayrı bi güzel kızımın yaaa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder