14 Mayıs 2011 Cumartesi

bir iki adım...

önceki gün bir adım attım:))dün amacıma ulaşmak için iki adım:))çok mutlu oldu bizimkiler bu durumdan.mutfağa gidiyorum dolaplardan tutup ayağa kalkıyorum annemin yanına kadar tutuna tutuna gidebiliyorum artık bayağı işler başarıyorum yani:))





pisi pisi diyen anneme piti piti diye cevap veriyorum...





gün boyu yürüme telaşım olduğundan beşiğime girince eskisi gibi şımarmıyorum takatim olmuyo çünkü....





del del diyerek kimin kucağına gitmek istediğimi belirtiyorum....





babamla daha çok vakit geçirmek istiyorum evde olduğunda fırsatlarıda iyi değerlendiriyorum hani:))





annemle parka gidiyoruz.çimlerden korkuyorum annemde yanıma oturduğunda elinden tutuyorum del del diyorum (yürüyelim demek istiyorum)

hapşı diyerek hapşırıyoruz ya hani bizim taklitçi happ diyo....

öp hadi anneyi diyorum bi yanaktan öpüyo sonra diğerine uzanıyo op diyo....

elinden bişey düşünce düştümü diyorum duüş diyo....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder