29 Nisan 2011 Cuma

ankara

çarşamba günü ankara'ya geldik.otobüs yolculuğumuz boyunca dede dede diyip durdum.otobüsteki herkes dedeme geldiğimi anladı.aştide otobüsten inerken önümzde oturanlar dediler ki dedeye selam:))artık büyüdüm galiba ki hiç yabancılık çekmiyorum dedemin kucağına anneannemin kucağına hemen gittim.tabiki evde bizi talha abi ve tuğba teyze bekliyordu talha abimmm yaa çok güzel oynuyoruz,kahkahalar atıyoruz,şımarıyoruz şımarıyoruz.kaan dayımlada aram iyi.bahadır dayım urfa'da. ama bu gece geliyo inşallah bahadır dayımıda görücem yaşasınnnn....perşembe günü hemen geldiğimizi duyan herkes hoşgeldine geldiler sefa getirdiler.doğum günüm diye herkes hediyeler almış yaaa ne güzel ne güzel bissürü bissürü hediye aldım:))

talha abiyle oynarken abi abi diyip durdular bende normal olarak papağanım ya:) ab i ab i demeye başladım ama sadece talha abiye furkan abi ve çağrı abiye hiççç.sadece oyun oynadım onlarla ama talha abi gelince ab i diye çığlıklar atıyorum yaaa çok seviyorum abimi....dedemle biraz önce oynarken hadi hadi dedi bende hemen hadi dedim konuşmak ne güzel yaaa....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder