17 Nisan 2011 Pazar

havalar bir iyi bir kötü giderken nerdeyse hemen hemen hergün dışardayız parka gidiyoruz annemle ervalarda geliyor bazen.annem alıyo azımızı yanımıza çileğim ve suyumu yani:)) önce salıncak sonra meyvemi yiyorum annem birazcık yürüyüyor sonra tekrar kaykay ve salıncak en az 1 saat böyle geçiyor.sonra eve gel oyna oyna yorul sonrasında mışıl mışıl bi uyku çek..geçenlerde parkda çok çocuklar vardı beraber kaydık hepsi benden büyüktü ama benimle oynadılar sevdiler beni benimde sesli gülmelerim görülmeye değerdi mutluydum çok yeni yeni arkadaşlar ne güzel....sonra tabi eve gelince hemen banyo.... ayakkabımı genelde çıkarmaya çalışırdım artık giymeye çalışıyorum...küplerimle oynarken yardım alıyordum açıp kapatma hususunda artık kendim takıp çıkarabiliorum....bi da bi da şeklinde ellerimi kullanarak konuşuyorum bişeyler anlatmaya çalışıyorum....babam evdeyken sürekli onunla olmak istiyorum (anneme göre tadını çıkarıyormuşum bigün evde bigün işte olunca babacık)....neresi denk gelirse tutunacak bi yer bulup hemen ayağa kalkıyorum...çileği ve elmayı çok seviyorum....sürekli oynamak istiyorum uykum gelene kadar uykum geldiğinde kendi başıma takılıyorum....annem inmeyi öğretmişti bana koltuktan yataktan yüksek biyerlerden işte bir baktılarki ben öğrendiğimi uyguluyorum geçen gün kendim döndüm ve hoppp iniverdim kanepenin üzerinden....artık aptamil juniora geçtik:))badem ve ceviz yeme zamanımda geldi... ve ve ve üzerimde çok hakkı olan bitanecik canım anneannemin bugün doğum günü hayırlı uzun ömürler diyorum anneanne hep beraber inşallah....geçen sen burdaymışsın diyorum çünkü daha ben ortalıklarda yoktum beni bekliyordunuz :))doğum günün kutlu olsun mutlu ol senelerce.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder