21 Nisan 2011 Perşembe

hediyelerim...



dün akşam babam geldi elinde bi paket hediyem içinde yaşasınnn ne aldı acaba diye merak ederken annemin yardımıyla hediyemi açtım amanın o da ne callio dans ediyor oyuncağı önce inceledim dans etmeye başladığında biraz geri çekildim şaşırdım ama sonra alıştım o bi tarafta dans ediyo bende durduğum yerde sağa sola sallanıyorum:)) akşam sonra amcam geldi gızz diyo bana onunda elinde bi hediye ne güzel bi gün yaa herkes hediye alıyo bana vak vak almış amcamda bana onada önce alışmam gerekiyodu.şimdi iki oyuncağımlada oynuyorum büyüdüm diye şımardım mı ne bi cilveler bi işveler ki sormayın...badem ve cevizde enerji veriyo bana galiba:))


günde iki kez uyuyorum normal şartlarda uyuyup uyanınca enerji doluyum...annem callio yu açımmı diyor bende diyorum dans etsin:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder